Ana Sayfa  Cilt Sağlığı  Diyet  Gebelik  Saç Bakımı  Arama İletişim

Menü

   Ana Sayfa
 Ahmet Maranki
 Anneyiz
 Ayakkabı Modelleri
 Ayrılık ve Boşanma
 Bacak Güzelliği
 Basından Haberler
 Bayan Giyim 2012
 Bebek Sağlığı - Bakımı
 Bel Boyun Sağlığı
 Bitkisel Yağlar
 Burçlar Burç Özellikleri
 Börek Tarifleri
 Çiçek Bakımı
 Cilt - Güzellik Sağlığı
 Cinsel Sağlık
 Çocuk Hastalıkları
 Çorba Tarifleri
 Damatlık Modelleri
 Diş Sağlığı
 Duyduk Duymadık
 Duygusal Alan
 Ender Saraç
 Ev Dekorasyon
 Evlilik
 Gebelik
 Gelinlik Modelleri 2011
 Gelinlik ve Gelin Makyajı
 Genel Sağlık
 Güzellik
 Göğüs Büyütme Teknikleri
 Göğüs Hastalıkları
 Kadın Sağlığı
 Kek Tarifleri
 Kilo Vermek İçin
 Makyaj Bilgileri
 Moda
 Omlet Tarifleri
 Parfümler Hakkında
 Pasta-Kurabiye Tarifleri
 Pilates Egzersizler
 Popüler Sağlık - Hastalık
 Pratik Bilgiler
 Reçel-Komposto Tarifleri
 Ruh Sağlığı
 Saç Bakımı&Sağlığı
 Sağlık Haberleri
 Sağlıklı Beslenme
 Sağlıklı Hayat
 Salata Tarifleri
 Sizin Tarifleriniz
 Suna Dumankaya
 Takı Aksesuar
 Tatlı Tarifleri
 Tesettür Giyim
 İbrahim Saraçoğlu
 Yemek Tarifleri
 İlkyardım Bilgileri
 Ünlülerden Güzellik Sırları
 Ünlülerin Saçları
 İş Kariyer
 Örgü Modelleri
 Şifalı Bitkiler
  İletişim

 Erken Adet Olma Araştırması



Erken Adet Olma Araştırması

Tıp alanındaki önemli bilimsel gelişmelere her geçen gün bir yenisi daha ekleniyor.

İngiltere'deki bir araştırmada küçük yaşta fazla et yiyen kızların erken âdet gördüğü tespit edildi. Uzmanlar "Erken regl göğüs kanseri riskini artırıyor" diyor. Şu sıralar eken ergenlik aileleri korkutuyor. Erken ergenlik yaşayan kız çocuk sayısı da oldukça fazla.

Erken ergenlik ile ilgili bir araştırma sonucu:

İngiltere'nin Brighton Üniversitesi'nde yapılan araştırmada 12 yaşında 3 bin kıza dair sağlık verileri incelendi. Bu kızların âdet dönemlerinin başlangıcı ile et tüketimleri arasında bağlantı bulunduğu açıklandı. Buna göre 3 yaşında haftada 8 porsiyon et, 7 yaşında ise haftada 12 porsiyon et yemek yüksek et tüketimi olarak nitelendi. 12 yaşındaki kızlar âdet dönemleri başlamış ve başlamamış olanlar diye ikiye ayrıldı. Kızların 3, 7 ve 10 yaşlarındaki diyetleri incelendi. 7 yaşındayken çok et yiyen kızların 12 yaşına geldiklerinde az et tüketenlere göre âdet dönemine girme olasılığının yüzde 75 daha yüksek olduğu belirtildi. Âdet döneminin erken yaşlarda başlamasının göğüs kanseri riskini artırdığı, bunun da muhtemelen kadınların kadınlık hormonu östrojene çok yüksek seviyede maruz kalmalarından kaynaklanabileceği belirtildi.

SON YÜZYILDA DEĞİŞTİ'

Tıbbi Araştırma Konseyi'nden Dr. Ken Ong son yüzyılda âdet dönemiyle ilgili önemli zamanlama değişiklikleri olduğuna dikkat çekerek, et tüketimi bağlantısının bu duruma "makul" bir açıklama olduğunu ifade etti.



Yazı kaynakları: bayanlardunyasi.com Sitede verilen bilgiler, kesinlikle tedavi amaçlı değildir ve tamamen eğitim ve bilgilendirme amaçlıdır. Sitedeki bilgilere göre verilecek herhangi bir tedavinin sorumluluğu tamamen uygulayıcıya aittir.


  Yorumlar

 
Evlilik Kararı


Ezogelin Çorbası Tarifi


Yaz Böreği Tarifi


Kakaolu Islak Kurabiye


Adaçayı Yağı


Fırında Makarna Tarifi


İki Kez Aldatılan Pınar Eliçe Ne Dedi


Damla Sakızlı Muzlu Rulo Muhallebi Tarifi


2009 Küpe Modelleri


Beşamel Sos Tarifi Yapılışı


Migren için Şifalı Bitkiler


Yaz Aylarında Neler Yemeli


Soğan Suyu


Anne Kız İlişkisi


İrmikli Un Helvası Tarifi


Peynirli Omlet Tarifi


Boşanma ve Çocuk


İpohone 4 S Karşı Tarafın Sesi Gelmiyor


Doğumdan Sonraki Dönem


Çocuklarda Mastürbasyon


Copyright © 2009 Tüm Hakları Saklıdır.Sitemap Rehberlik Pasta Tarifleri